Op 4 mei zijn we weer vertrokken met een groep kinderen richting Eersel, kampeerboerderij W’tjewel.

We hebben weer een week vol plezier gehad. Het weer was redelijk goed. We hebben buienradar steeds nauwlettend in de gaten gehouden en de activiteiten zo kunnen plannen dat het tussen de buien door kon plaats vinden. Alle activiteiten die we vooraf hadden bedacht hebben we dan ook gewoon uit kunnen voeren. Dit jaar hadden we op het programma staan een speurtocht, fietstocht, twee bosspelen, een muziekquiz, sport- en spel, een djembé workshop, knutselen en een kampvuur. Uiteraard mocht ook dit jaar een uitje naar de Efteling niet ontbreken.  Wat is het toch een heerlijk om te zien wanneer de kinderen zo aan het genieten zijn.

Onze kok en keukenploeg heeft ons de hele week voorzien van heerlijke maaltijden, extraatjes tijdens de lunch en natuurlijk de lekkere en gezonde snacks tussendoor. Er was elke avond wel iets waar de kinderen uit konden kiezen en er werd rekening gehouden met de dieetwensen en geloofsovertuigingen van de kinderen.

Op 9 mei zijn we moe en voldaan weer terug gekeerd en kijken we terug op een hele geslaagde week. We zijn trots op iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt! Wij kijken al met veel plezier naar het komende kamp uit.