Stichting Happy Days Zoetermeer is een vrijwilligersorganisatie. De organisatie bestaat uit het bestuur en de vrijwilligersgroep. Binnen de vrijwilligersgroep zijn er zes coördinatoren van verschillende werkgroepen die samen de kerngroep vormen.

Sinds 1999 wordt er door de stichting elk voorjaar een kamp georganiseerd. Kinderen die meegaan hebben met elkaar gemeen dat zij een moeilijke periode doormaken of hebben doorgemaakt. Dat kunnen kinderen zijn die getraumatiseerd zijn door een ingrijpende gebeurtenis zoals echtscheiding, het wegvallen van een ouder of zelfs een oorlogssituatie. Maar ook kinderen uit gezinnen waar geen financiële ruimte is om op vakantie te gaan of uitstapjes te maken gaan met ons mee. Happy Days verbeeldt zich niet voor al deze problemen een oplossing te hebben, maar wil deze kinderen een positieve ervaring bieden, een week om nooit te vergeten. Want op een geslaagde kindervakantie kijk je een leven lang met plezier terug! Ieder jaar gaan zo’n zestig kinderen in de leeftijd van 9 tot en met 12 jaar mee op vakantie. De kinderen zitten in de groepen 6,7 en 8 van de Zoetermeerse basisscholen en worden door de schoolleiding voorgedragen.