Velen dragen Happy Days een warm hart toe
U toch ook?!

Gelukkig zijn er veel ondernemers in Zoetermeer die Happy Days een warm hart toedragen. Happy Days heeft een netwerk, Vrienden van Happy Days, die financieel en/of in natura bijdragen aan Happy Days. Er is elk jaar voor 60 kinderen een bedrag van ongeveer €12.000 nodig. Naast de gebruikelijke kosten als locatiehuur, eten en drinken heeft Happy Days nog extra uitgaven. Praktische zaken als een slaapzak, pyjama, tandenborstel, (regen)kleding of goede schoenen zijn namelijk niet voor ieder kind vanzelfsprekend. Happy Days werkt samen met Lionsclub De Meerbloem aan het netwerk ‘Vrienden van Happy Days’ dat een solide basis wil geven aan de activiteiten van Happy Days. U wordt Vriend van Happy Days door een donatie te doen. Met een donatie van € 200 euro sponsort u de vakantie van één kind. Happy Days is dankbaar voor alle vormen van sponsoring. Heeft u daar ideeën over, dan houdt Happy Days zich aanbevolen!

Als u wilt bijdragen aan Stichting Happy Days Zoetermeer of indien u meer informatie wenst te ontvangen, neem dan contact met ons op.